راهنمای سفر به قشم
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : tikban
سه شنبه 18 شهريور 1399

قشم یکی از زیبا ترین جزایر هرمزگان می باشد. جزیره ی قشم به دلیل وجود بناهای تاریخی و مناطق گردشگری فراوان سالانه تعداد بسیار بالایی از توریست های خارجی و داخلی را به خود جذب می نماید این جزیره دارای معادن بسیار زیادی می باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از : معدن سنگ لاشه قشم ، معدن سنگ لاشه تلمبر و معدن نمکدان .جزیره ی قشم دارای هفده میدان نفت و گاز بوده است. جزیره ی قشم از نظر مساحت 1491 کیلومتر مربع می باشد که بزرگترین جزیره ی خلیج فارس می باشد.

هزینه سفر و قیمت بلیط هواپیما قشم

سفر به قشم همانند دیگر مسیرها، هزینه ای در بر خواهد داشت که این هزینه بسته به نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، ساعت حرکت و کلاس پروازی متغیر است. به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قیمت بلیط قشم نمی توان قیمت دقیقی را عنوان نمود. بنابراین چنانچه تمایل دارید از قیمت و هزینه سفر به قشم اطلاع پیدا کنید، می توانید به صفحه اصلی سایت تیک بان مراجعه کرده و با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قیمت ها را مشاهده نمایید.
 

 نحوه خرید بلیط هواپیما قشم

برای خرید بلیط ارزان قشم با توجه به تصاویر سایت تیک بان ، شما کاربران گرامی می توانید از صفحه اصلی مبدا و مقصد پرواز خود را انتخاب نمونه سپس تاریخ رفت یا تاریخ رفت و برگشت خود را مشخص کنید. در سمت چپ هم تعداد مسافرین و نوع پرواز خود را انتخاب نمایید برای مثال : خرید بلیط چارتر قشم . پس از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه جست و جو کلید نمایید.


همچنین شما عزیزان میتوانید با استفاده از فیلترهای کناری سایت قیمت ، ساعت پرواز ، طول پرواز و نام هواپیما مورد نظر خود را مشخص کنید. شما میتوانید پس از کلیک بر روی دکمه خرید مشخصات خود را وارد کرده و بلیط هواپیما قشم خود را به راحتی رزرو نمایید. برای آموزش بهتر و یادگیری بهتر میتوانید از طریق صفحه راهنمای خرید بلیط قشم اقدام به یادگیری نمایید. همچنین برای آموزش رزرو هتل قشم میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

آب و هوای جزیره قشم

آب و هوای قشم گرم و مرطوب میباشد و دمای هوای آن در بیشترین حالت ۴۶ درجه و کمترین حالت ۱۶ درجه‌ سانتیگراد است. میزان رطوبت این جزیره در گرما بسیار بالا است.

اطلاعات کاربردی و ضروری قشم

به سه روش هوایی، زمینی و به وسیله ی قطار می توان به قشم مسافرت نمود که مدت زمان مسافرت با هواپیما 1 ساعت و 30 دقیقه ، با قطار 19 ساعت و با اتوبوس 14 ساعت تا بندرعباس می باشد.


استان هرمزگان دارای کد 076 می باشد.
 

شماره تماس های ضروری قشم

  • شهرداری قشم : 352110
  • آتشنشانی : 1
  • امداد خودرو : 096440
  • فرودگاه بین المللی قشم : 353311
  • فرمانداری قشم : 35227430 - 3522531
  • اورژانس : 11 - 5228971
  • بیمارستان پیامبر :  7 _ 35213
  • جامعه هتل داران : 3522148
  • پلیس : 11 - 522413 - 5226713

 

جاذبه های گردشگری قشم

جزیره قشم دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که مسافرانی به این جزیره سفر می کنند حتما پس از دیدن این جاذبه ها مشتاقند تا بار دیگر به این جزیره زیبا سفر کنند و جاذبه های آن هیچوقت برایشان تکرای نمی شود. در این مطلب شما را با چند جاذبه مهم گردشگری جزیره قشم آشنا می کنیم.

ژئو پارک قشم

ژئو پارک قشم دارای پوشش گیاهی و جانوری خاصی بوده و به همین دلیل هم دارای اهمیت جهانی بسیار زیادی می باشد این ژئو پارک در سال 1385 تحت حمایت یونسکو به عضویت ژئو پارک های جهانی در آمد.

تنگه چاهکوه قشم

تنگه چاه کوه در بخش میانی ژئو پارک قرار دارد. این تنگه یکی از عجایب هفتگانه بوده و یک منطقه ی اسرار امیز به شمار می آید . این تنگه در هفتاد کیلومتری جزیره قشم واقع شده است با توجه به بازدید های فراوانی که طی چندین سال اخیر توسط گردشگران داخلی و خارجی صورت گرفته است به یکی از مهم ترین و پر طرفدار ترین  جاذبه های گردشگری این جزیره تبدیل شده است.

جزایر ناز قشم

جزایر ناز جزایر منحصر به فرد بسیار زیبا و غنی منطقه قشم هستند. مجموعه جزایر ناز تشکیل شده از دو جزیره با مساحتی حدود سه هکتار می باشد . مسئله ی بسیار جالبی که باید بدانید این است که این جزیره ها دیواره های صخره ای با ارتفاع 5-10 متری دارند این جزیره ساحل شنی ندارد و کاملا مسطح می باشد که 22 کیلومتری شهر قشم قرار دارد.

دره ستارگان قشم

دلیل نام گذاری این منطقه به این اسم طبق افسانه های گفته شده توسط مردم بومی آن جاست  که سال های بسیار قبل یک ستاره به آن جا سقوط کرده و خاک و ماسه ی ان جا را با خود بالا آورده است به اندازه ای که مردم هنگام دیدن آن وحشت می کنند دره ستارگان تنها عارضه ی زمین شناسی است که در اسیا وجود دارد که طی سال های طولانی آب ها ی سطحی اثری شگفت انگیز و بسیار زیبا را  از آن در جزیره ی قشم ایجاد نموده اند.

 

دره تندیس ها قشم

به دلیل تندیس های بزرگ و گوناگون و متنوعی که در این جا وجود دارد این منطقه دره تندیس ها نام گرفته است. این دره مثل دره ستارگان است البته با این تفاوت که وسعتش از دره ستارگان بسیار بیشتر می باشد این مکان در بخش جنوبی جنگل حرا قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر درباره قشم می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان قشم , بلیط لحظه آخری قشم , بلیط هواپیما قشم , بلیط قشم , بلیط چارتر قشم , خرید بلیط قشم , قیمت بلیط قشم ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند